Activiteiteninspiratie

Op zoek naar inspiratie voor uitdagende JOTA-JOTI activiteiten? Kijk dan eens op de activiteitenbank! Op de activiteitenbank staan kant-en-klare activiteiten voor JOTA en JOTI (of voor beiden). Wil je op een makkelijkere en overzichtelijkere manier door alle spellen die we aanbieden zoeken? Kijk dan eens bij onze spellenzoeker !

Programma vorige edities

Voor de JOTA-JOTI worden ook vaak spellen bedacht door het Landelijke JOTA-JOTI Organisatieteam. Hier onder staan de spellen die per jaar gebouwd zijn:

Internationale JOTA-JOTI organisatie

Ook de internationale JOTA-JOTI organisatie heeft enkele leuke spellen bedacht welke gespeeld kunnen worden tijdens de JOTA-JOTI, maar sommige zeker ook het hele jaar door! Deze activiteiten vind je hier.

Soldeerprojecten

De servicekring JOTA-JOTI heeft elk jaar weer een leuke uitdaging klaarstaan voor scouts tijdens de JOTA-JOTI. Niet alleen zijn de jaarlijkse badges en naambandjes verkrijgbaar, maar ook soldeerkitjes die door vele leeftijden gemaakt kunnen worden. Dit jaar zijn er wat bekende soldeerkitjes in het aanbod: Light Mill, Space cruiser en de Wave cruiser kunnen op de website https://kitbuilding.org gevonden worden.

Radiotelescoop / CAMRAS

De radiotelescoop in Dwingeloo is niet alleen tijdens de JOTA-JOTI ons tot steun, maar zeker ook het hele jaar door. Zij hebben enkele toffe mogelijkheden, en hebben ook artikelen geschreven om daar gebruik van te maken. Verder zijn zijn ook open voor Gebruik tijdens de JOTA-JOTI (voor iedereen).

Voorbeeldactiviteiten

Om het makkelijk te maken voor jou hebben we een lijst met voorbeeldactiviteiten hier onder geselecteerd uit de activiteitenbank. Deze activiteiten hoeven natuurlijk niet alleen tijdens het JOTA-JOTI weekend gespeeld te worden, maar kunnen ook makkelijk gedurende het gehele seizoen georganiseerd worden. De activiteiten zijn opgedeeld in verschillende speltakken, maar kunnen ook zeker met andere leeftijdsgroepen gespeeld worden.

Wil je dat jouw activiteit er ook bij komt te staan? Stuur deze dan in Contact!

Bevers

Welpen