Veelgestelde vragen

Inschrijving

Van wanneer tot wanneer is de inschrijving geopend?

Antwoord

Wanneer is de verzekering beschikbaar en hoe sluiten wij deze af?

De verzekering is af te sluiten via Scouts Online: link.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van de inschrijving, wat nu?

Stuur een e-mail naar inschrijving@jota-joti.scouting.nl, dan kijken we of de inschrijving goed binnen is gekomen.

Er zit een fout in ons inschrijvingsformulier, wat nu?

Log in op Scouts Online, ga naar Mijn Scouting > Spel > Mijn Inschrijvingen, hier staat het ingevulde inschrijfformulier. Vanaf hier kan de inschrijving worden aangepast.

De betaling is niet goed gegaan, wat nu?

Neem contact met ons op via inschrijving@jota-joti.scouting.nl.

We zijn na tien dagen uitgeschreven voor de JOTA-JOTI, hoe kan dit?

Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de betaling, schrijf opnieuw in en voldoe de betaling correct.

Het antwoord op mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Stuur een e-mail naar inschrijving@jota-joti.scouting.nl.

Zendamateur

Wij hebben geen zendamateur tot onze beschikking maar willen wel graag meedoen aan de JOTA, wat nu?

Neem contact met ons op via info@jota-joti.scouting.nl, dan helpen we graag met zoeken.

Onze zendamateur is helaas verhinderd, wat nu?

Neem contact met ons op via info@jota-joti.scouting.nl, dan helpen we graag verder.

Hoe kunnen we gebruik maken van bijzondere roepletters?

De zendamateur kan via Mijn Agentschap Telecom bijzondere roepletters aanvragen, gebruik vervolgens deze bijzondere roepletters in de inschrijving voor de JOTA-JOTI.