Teamcoach/HRM’er

Met zo’n 10 personen in een kern-OT en ruim 50 andere organisatoren binnen de verschillende onderliggende teams is het enorm belangrijk dat iedereen als team kan opereren. Een miscommunicatie of een niet soepele samenwerking ergens in de organisatie is voeding voor een energielek voor iedereen.

De teamcoach zorgt ervoor dat het belang van alle vrijwilligers voldoende tot haar recht komt:

• Waar teams als geoliede machine samenwerken, kan de teamcoach ondersteunen bij de groei van de verschillende leden.
  • Binnen teams waar de samenwerking moeizamer verloopt, zal de teamcoach met raad en daad gezamenlijk met het team een oorzaak boven tafel krijgen en samen waar noodzakelijk of gewenst verbeteringen aandragen en implementeren.

Tegelijkertijd zijn de meer operationele HRM-taken, zoals bijvoorbeeld werving en selectie of het actueel houden van de SOL-registraties, een logisch onderdeel van de activiteiten als succesvolle teamcoach/HRM’er.

Solliciteren?

Zin om aan de slag te gaan? Solliciteer direct!

Niet helemaal wat je zoekt? Kijk bij de andere vacatures, of stuur een open sollicitatie. Twijfel niet, reageer op de vacature; we komen graag met elkaar in contact!