Stakeholdermanager

De stakeholdermanager is een netwerker pur sang. De netwerker geniet van alle aandacht en dynamiek van de verschillende interne en externe stakeholders. De stakeholdermanager weet wat er in de wereld van JOTA-JOTI speelt. De stakeholdermanager zorgt ervoor dat juist die dynamiek ervoor zorgt dat de individuele belangen van de partijen, een gezamenlijk belang wordt. De stakeholdermanager bruist van energie en weet op een natuurlijke manier dat enthousiasme over te brengen bij derden. Vanuit dat enthousiasme ontstaat samenwerking.

Denk voor externe samenwerkingen bijvoorbeeld aan samenwerkingen tussen lokale initiatieven van De Jonge Onderzoekers samen met de regionale JOTA-JOTI-activiteiten. Het gezamenlijke doel kan dan bijvoorbeeld zijn dat scouts, vrijwilligers, kennis en materiaal elkaar weet te vinden en tijdens het JOTA-JOTI-weekend elkaar kunnen versterken.

Denk voor interne samenwerkingen bijvoorbeeld aan initiatieven die binnen het Landelijk team Spel actueel zijn, die eenvoudig bruikbaar kunnen zijn voor programmaonderdelen van JOTA-JOTI. Het gezamenlijke doel kan dan bijvoorbeeld zijn dat wanneer er binnen het programma onderdeel van JOTA-JOTI een initiatief is voor het uitwerken een activiteit, er meegedacht kan worden vanuit Landelijk team Spel waarbij dat team met raad en daad kan ondersteunen.

Solliciteren?

Zin om aan de slag te gaan? Solliciteer direct!

Niet helemaal wat je zoekt? Kijk bij de andere vacatures, of stuur een open sollicitatie. Twijfel niet, reageer op de vacature; we komen graag met elkaar in contact!