Hoofd communicatie

Vanzelfsprekend beschikken alle verschillende betrokken over communicatieskills en zijn daarmee het visitekaartje van JOTA-JOTI. Zij kunnen daarmee ook allen namens JOTA-JOTI het gedachtengoed uiten en voelen zich vrij om te communiceren. Toch is het ook belangrijk om communicatie volgens een plan te laten verlopen.

De communicatieprofessional zorgt ervoor dat de externe communicatie op elkaar is afgestemd, dat alle OT-leden goed weten wat er wanneer via welke kanalen gecommuniceerd zal worden. Juist deze planmatigheid zorgt ervoor dat alle OT leden ‘met dezelfde tong’ spreken.

Solliciteren?

Zin om aan de slag te gaan? Solliciteer direct!

Niet helemaal wat je zoekt? Kijk bij de andere vacatures of stuur een open sollicitatie. Twijfel niet, reageer op de vacature; we komen graag met elkaar in contact!