Deelnemerskaart

Op deze digitale deelnemerskaart kan je elke groep vinden die zich ingeschreven heeft voor deze JOTA-JOTI. In de zijbalk kan je zoeken naar een bepaalde groep. Wanneer je dan op die groep klikt, zal deze in het blauw worden aangegeven op de kaart. Ook zal je dan daar naar toe gaan op de kaart, en wordt diens call-sign boven aan het scherm weergegeven. Verder is het mogelijk om, met behulp van de knopjes links op de kaart, de kaart te veranderen tussen alle provincies in Nederland, alle Nederlandse Scoutingregios, en een echte kaart. Door op de grote groene knop te drukken zal de kaart zoals je die op dat moment op je scherm hebt omgezet woorden naar een afbeelding die je download. Let op dat tot de JOTA-JOTI zelf deze kaart kan wijzigen.

Klopt er iets niet op de kaart? Neem dan contact op met info@jota-joti.scouting.nl

De deelnemerslijst is ook beschikbaar in PDF en Excel formaat. Verder is de grote kaart ook beschikbaar in PDF formaat.