Programma

Een toffe JOTA-JOTI ontstaat niet zomaar. Aan een programma gaat altijd zorgvuldige voorbereiding vooraf. Voor deze jamboree is dat niet anders, zeker niet omdat de meeste programmaonderdelen door de deelnemende groepen worden uitgevoerd.

Op basis van het jaarthema maakt de landelijke organisatie een aantal activiteiten die te gebruiken zijn voor groepen. Die activiteiten worden gepubliceerd op de activiteitenbank en op de pagina met activiteiteninspiratie.

Het organisatieteam is verantwoordelijk voor de uitwerking van het jaarthema en rode draad. Ook zijn er tal van (deels) uitgewerkte programma’s beschikbaar, zodat dat de deelnemende groepen zich daarbij zonder al te veel moeite kunnen en willen aansluiten.

Activiteiten aanleveren

Heb jij een uitgewerkt programma, een idee of wil je helpen met de doorontwikkeling van programma-onderdelen? Neem dan contact met ons op en wie weet genieten er straks veel groepen van jouw activiteit.

Onder programma is meer informatie te vinden over JOTI, JOTA, ScoutLink, Regionale evenementen en de jaarlijkse zomerkampronde.

Servicekring JOTA-JOTI

De servicekring JOTA-JOTI heeft elk jaar weer een leuke uitdaging klaarstaan voor scouts tijdens de JOTA-JOTI. Niet alleen zijn de jaarlijkse badges en naambandjes verkrijgbaar, maar ook soldeerkitjes die door vele leeftijden gemaakt kunnen worden. Dit jaar zijn er wat bekende soldeerkitjes in het aanbod: Light Mill, Space cruiser en de Wave cruiser kunnen op de website https://kitbuilding.org gevonden worden.